LA FEDERACIÓ ACELL PARTICIPA EN LA 7A JORNADA INCLUSIVA

L'esdeveniment té com a finalitat donar a conèixer a la societat l'esport adaptar i normalitzar la discapacitat. Dins de la Jornada s'ha disputat l'Open de Petanca Inclusiu que ha comptat amb 6 participants del Club Esportiu Cares i del TEB. El passat dissabte 5 d'octubre es va celebrar la 7a Jornada Inclusiva, un esdeveniment que té com objectiu divulgar entre la ciutadania l'esport adaptat i els materials específics que s'utilitzen, promoure la pràctica de l'esport entre les persones amb discapacitat i normalitzar la discapacitat. Aquesta jornada forma part del projecte L'Esport Inclou de L'Ajuntament de Barcelona i està organitzada per la Federació Catalana d'Esports de Persones amb Discapacitat Física amb la col·laboració de l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona, la Federació Catalana d'Esports per a Cecs la i Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals i la Federació ACELL. La Jornada s'ha celebrat al Passeig Lluís Companys i ha comptat amb una gran afluència de públic que ha experimentat l'esport adaptat en primera persona, jugant a 13 modalitats esportives diferents: bàsquet, el rugbi en cadira de rodes, boccia, esgrima, petanca, hoquei, pàdel, futbol, ciclisme, tennis, eslàlom, atletisme i voleibol. Paral·lelament, dins de la 7a edició de la Jornada Inclusiva, s'ha disputat l'Open de Petanca Inclusiu que ha reunit a 24 jugadors dels clubs Sant Josep, GIDBA, TEB, CARES, AMIBA i el Club Petanca Barcelona. Entre els participants hi havia sis jugadors de la Federació ACELL: Santiago Gago, Josep Fito i Rodrigo Hernández formant part de la tripleta del Club Esportiu Cares i Victoria Patón, Mònica Arnas i J. Carlos Rodriguez de la tripleta del club TEB. La Jornada Inclusiva ha comptat amb la presència de Pere Vilà, representant Territorial de l'Esport i l'Activitat Física a Barcelona; Gabriel Arranz, director de Promoció i Esdeveniments de l'Institut Barcelona Esports i Josep Giménez, President de la Federació Catalana d'Esports de Persones amb discapacitat física. 5 d'octubre de 2019 Aquesta jornada forma part del projecte L'Esport Inclou de l'Ajuntament de Barcelona i està organitzada per la Federació Catalana d'Esports de Persones amb Discapacitat Física amb la col·laboració de l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona, la Federació Catalana d'Esports per a Cecs, la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals i la Federació ACELL.

Amb el suport de:

Col.laboradors:

Gran Via, 645, sobreàtic 08010 Barcelona 93 318 39 44

Segueix-nos a les xarxes socials

Si tens qualsevol dubte